Friday, December 22, 2017

Popular Minggu Ini: Artis Menang, Mengacara dan Menjelekkan?


Untuk minggu ini saya rangkumkan 3 cerita dunia hiburan yang paling banyak diperkatakan

Aishah


Kita sedia maklum, Aishah telah dinobatkan Juara Gegar Vaganza (GV4) menepikan pencabar terdekatnya Liza Hanim. Aishah telah wang tunai RM 100,000 , sebidang tanah lot banglo, barang kemas, percutian ke Eropah Timur dan baucer membeli belah go shop bernilai RM6,000. Tahniah diucapkan kepada Aishah. Semoga kemenangan ini, Aishah terus cemerlang dalam bidang industri muzik tanah air negara.

Janna Nick


Adakah desa-desus mengatakan Janna Nick bakal mengantikan Awal Ashaari dalam rancangan Melodi pada tahun hadapan betul atau tidak sama kita nantikan tidak lama lagi. Dengan sikap Janna Nick yang sempoi, ceria dan kadang-kala bingit itu bakal memeriahkan lagi rancangan tersebut. Diharapkan rating rancangan Melodi terus mendapat tempat dihati peminat hiburan tanah air. 

Iqram Dinzly


Dalam minggu ini, kita dapat lihat banyak cerita mengenai pelakon Iqram Dinzly dikatakan beraksi lucah dan pelik di laman sosial Instagram miliknya. Aksi seperti meletakkan buah di dalam baju seolah-olah seperti buah dada dan banyak lagi aksi-aksi yang pelik membuatkan netizen mengkritik dirinya. Iqram yang kini ingin dikenali sebagai Princhiqy Dinzly dan bukan lagi Iqram Dinzly.Perangai Ikram sering diperkatakan sejak arwah bapanya


No comments:

Copyright © Syazwan Rahman Designed by azhafizah.com