Thursday, July 28, 2011

FUUUYOOO... HARIMAU MALAYA PASTI MENGAUM!



MALAYSIA pasti FUUUYOOOO~ Aum!


Salam Khamis..


Hari ini antara hari paling bermakna bagi semua rakyat Malaysia di mana perlawanan kelayakkan Piala Dunia 2014 Malaysia vs Singapura..


Yes! ku akan datang Stadium Bukit Jalil malam ini untuk sama-sama lebih 85 ribu penonton di Stadium Bukit Jalil memberikan sokongan padu pada Harimau Malaya..




Yang tidak berkesempatan pergi ke Stadium ayuh doa dan sokong di depan tv ok..



Pakai baju Hitam + Kuning untuk Malaysia malam ini!




HARIMAU MALAYA PASTI MENGAUM!! SINGA AKAN GENTAR..





~~ Hari ini kita kasi tau itu sama Singa salah masuk hutan ini hutan Harimau Malaya yang punya! ^_^



~~ Hari ini Harimau Malaya kasi ajar Singa meragut rumput asli punya! ^_^








bisik buzz: 3-0



SALAM FUUUYOOO~






20 comments:

Mra Mastura said...

waaaaaaaaa nak ikutttttttttt!! hehe

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Bersemangat waja! Good boy! :)

Chaiyokkkkk Malaysia.

::FAIZ:: said...

nice baju

Aien Not Alien said...

aku tak suka bola sangat.. tapi aku suka orang bersemangat sebab bola... best! hehe...

Unknown said...

Semangat negara yg sukar dicari.. hehe teruskan perjuanagn anda utk negara ye ^^ [ ting3 3-0 jgk dr msia]

SUHAIDA said...

yeay!! semangat

Faizal Sulaiman said...

terbaek lah!! semangat semangat neh!

Unknown said...

hamboiii mntang2 la kte tgk kt TV jeh..hahaha...

Shila said...

ni yg semangat nak tengok depan tv..

harap2 nampak kamu..!!

hahahaha..

Hans Hanis said...

semangat ini yg kita semua mahu
jangan nanti baling mercun plak
:-)

Azmer Lias said...

selamat menjadi pemain malaysia yg ke-12..
terbaiklah harimau malaya..
hanya mampu tengok depan tv jee...

*harimau mengaum malam ni..
arguummmmmmm!

is revered by you said...

wOw!!! aum2.. semangat waja wan!!! good2!!

eddy syrol said...

good luck harimau... (~_~)

eddy syrol said...

jom terjah

BACA DAN CLICK TAU



CERITA SARANG JERUNG

Nurul Afiqah said...

malaysia boleh!! :)

Aida Azryn said...

insyAllah harimaumalaya akan menang malam ni!!!

Lea Isnawi said...

wah! tu dia wan penuh bersemangat...

iKhRam said...

ngauman kita telah tersasar.. tp tetap mengaum..

Nur Farah Hani said...

alaaaaaaaa malaysie kalah la.. tapi takpe malaysie tetap dihati.. :D

SENORITA ZATY said...

semngat giler , hehhehe .

Copyright © Syazwan Rahman Designed by azhafizah.com