Tuesday, October 24, 2017

Senarai 6 Kumpulan dari 6 Negara Untuk Dangdut Academy Asia 3 2017

Semalam telah berlangsungnya Konsert Parade untuk memperkenal peserta dan seterusnya membahagikan kumpulan setiap peserta yang bertanding di Dangdut Academy Asia 3.

Jika entri sebelum ini ada memperkenalkan senarai peserta DAA di dalam blog saya (Klik Di Sini) Sekarang tibalah masa untuk mengetahui kumpulan dan lawan yang akan bertanding bagi ke-6 buah negara tersebut. Berikut adalah senarai kumpulan yang bakal bertanding:

Kumpulan 1:


Qahar Hasyim - Brunei Darulsalam
Farez Adnan - Malaysia
Eriy - Singapura
Ayu Asean - Thailand
Marina Neno - Timor Leste
Reza DA2 - Indonesia

Kumpulan 2:


Kumpulan 3:


Kumpulan 4:


Kumpulan 5:


Kumpulan 6:


Banun Omar - Brunei Darulsalam
Demetrio Benevides - Timor Leste
Putri DA4 - Indonesia
Sunny Jackson - Singapura
Azizul Haqim - Malaysia

Pada malam ini, akan bermula pertandingan tersebut dengan menyaksikan kumpulan 1 akan bertanding. Malaysia diwakili Farez Adnan diharapkan Farez boleh memberi tentangan yang hebat kepada 5 peserta lain.

Belum boleh meramalkan siapa persaingan hebat untuk Malaysia kerana masih tidak lagi mendengar secara teliti suara-suara peserta dari negara lain. Cuma untuk Malaysia ku boleh meramalkan Azizul, Baby Shima dan One Forteen antara peserta Malaysia yang akan memberi saingan hebat dan mungkin paling tidak mereka ini akan sampai ke peringkat separuh akhir jika ke akhir alhamdulilah.

Anda boleh menontonnya di sini (Klik Di Sini) tepat jam 8.30 malam waktu Malaysia. Ayuh yuk kita berdangdut!


No comments:

Copyright © Syazwan Rahman Designed by azhafizah.com